Publicado el dia

Plusfresc, un plus en solidaritat

La cadena de supermercats signa nous acords de col·laboració amb finalitats benefiques i de foment de l’educació

Plusfresc, cadena de supermercat líder en productes frescos a les comarques lleidatanes, reafirma el seu compromís amb l’entorn, els clients i la qualitat col·laborant amb diferents iniciatives de caire social, un eix de responsabilitat social corporativa que ha format part de la companyia des dels seus inicis i que no ha deixat de banda al llarg dels gairebé 85 anys que porta en actiu.

Un dels principals eixos col·laboratius dels supermercats Plusfresc per a aquest mes de març col·laboració amb la venda de loteria contra el càncer. Voluntaris de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) oferiran loteria nacional als establiments Plusfresc del carrer Bisbe Martin Ruano nº12, carrer Camí de Picos nº 6 i el del carrer Baró de Maials nº 107 cada divendres i dissabte al llarg de tot el mes. Aquesta acció va donar el tret de sortida el passat cap de setmana. Els beneficis obtinguts d’aquesta venda es destinaran íntegrament a l’AECC, contribuint així amb la seva tasca de lluita contra una de les malalties que afecta actualment a més persones en tot el món.

Suport a l’educació

Conscients de la importància d’una formació de qualitat, Plusfresc obrirà aquest any una escola de frescos en la qual formarà al seu personal sobre la importància de conèixer el que mengem. Per un altra banda Plusfresc va rebre la visita d’alumnes i professors del centre educatiu ILERNA el passat dimarts dia 12 de febrer. Els alumnes del curs de Formació Professional d’Administració i Gestió tindran l’oportunitat de conèixer de primera mà el funcionament del magatzem de Plusfresc, prestant una especial atenció a la tasca de selecció i magatzematge dels productes frescos.

Patrocini de premis

El passat 22 de febrer es va obrir la 18a edició de la FIRST LEGO LEAGUE, una iniciativa que va néixer com a inspiració de FIRST (organització sense ànim de lucre fundada per l’inventor i emprenedor Dean Kamen) i la innovadora companyia danesa LEGO. La competició d’aquest any, on Plusfresc actua com a patrocinador del trofeu a l’emprenedoria, compta amb la participació de 25 equips integrats per més de 240 nens de 20 col·legis i instituts de les comarques de Ponent. En aquesta edició, els diferents equips hauran d’explorar diferents fenòmens de la naturalesa per tal de, posteriorment, desenvolupar un projecte científic que proposi un model d’actuació en algun tipus de catàstrofe natural.