T’escoltem

A Plusfresc pensem que una queixa és una oportunitat de millora.

Per aquesta raó, si tens qualsevol queixa d’un producte o servei d’algun dels nostres establiments, si us plau informa’ns. Ho volem saber per poder solucionar el problema i evitar que es torni a repetir.

D’altra banda, si el que vols és enviar una felicitació a algú del nostre personal, també li transmetrem.
Els comentaris positius ens motiven!

Contacta amb la central

Si necessites posar-te en contacte amb nosaltres, o pots fer a través del nostre telèfon de la central:
973 205 100

O bé pel nostre Correu Plusfresc:
contacta@plusfresc.es

També pots dirigir-te als responsables dels nostres departaments a través dels següents correus electrònics:

T'escoltem
SUPSA, SUPERMERCATS PUJOL, S.L. conegut per la seva marca PLUSFRESC ® tractarà les seves dades personals per a gestionar la seva sol·licitud. En cas que desitgi exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació o portabilitat i/o revocar el seu consentiment, preguem ens envieu una comunicació escrita juntament amb la còpia del seu NIF al següent correu electrònic protecciodedades@plusfresc.es.Més informació a www.plusfresc.cat

Atenció al client

Telèfon d’atenció al client Plusfresc gratuït:
900 300 192

de dilluns a divendres de 9.00h a 22.00h.
dissabtes 10.00h a 22.00h

Correu electrònic Plusfresc:
contacta@plusfresc.es

Polígon Industrial El Segre, parcel·la 307 A
Apartat de Correus, 196
25191 – Lleida
Fax 973 20 52 62

Horari d’oficina: de 7.30 a 20.00 h