Plusfresc guanya el premi al supermercat més innovador per Sunka
• Aquests guardons han reconegut Plusfresc entre altres 8 empreses de gran consum de la resta d’Espanya.
Lleida, 14 de maig de 2024 –Sunka, la botiga insígnia de Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, ha estat reconeguda com el supermercat més innovador de 2024 per AECOC, Associació de Fabricants i Distribuïdors que agrupa més de 33.000 companyies de tot Espanya.
Els Premis Shopper Màrqueting i Innovació 2024 d’AECOC destaquen les iniciatives més importants de les empreses de gran consum, reconeixent aquelles que treballen per satisfer les necessitats dels consumidors. En concret, en el cas de Sunka, el premi reconeix aquells projectes d’innovació que contribueixen a millorar l’experiència de compra del client. Aquests guardons han reconegut Plusfresc entre altres 8 empreses de gran consum.
“A Plusfresc estem molt orgullosos de rebre aquest premi, ja que respon a un dels reptes més importants per a Sunka i Plusfresc: Amb la combinació d’espais, productes i serveis hem aconseguit establir un vincle únic amb els nostres clients. Un vincle que es va enfortint gràcies a una atenció personalitzada i una profunda comprensió de les seves necessitats”, explica Carles Hurtado, director d’Innovació i Projectes de Plusfresc.
Des de la seva obertura el 2001, Sunka ha estat un referent revolucionant el concepte de supermercat. Es tracta d’un “laboratori” on la companyia experimenta i testa noves seccions i solucions, amb l’objectiu de crear noves sensacions al voltant de la compra. Posteriorment, aquestes innovacions s’implementen en els altres supermercats Plusfresc. Denominada com “el cor de Plusfresc”, Sunka reflecteix l’origen lleidatà de la companyia, promovent valors locals i comprometent-se amb el medi ambient mitjançant la promoció de productes de proximitat, la reducció del plàstic i l’ús d’energies renovables.
Des de la seva creació, Sunka ha obtingut molt bons resultats, entre els quals destaquen la captació de nous clients, així com una ampliació de l’oferta de productes frescos, que ara representen el 50% de les vendes totals, generant una major fidelitat entre els seus clients.
Sunka, el cor de Plusfresc
Sunka es distribueix en diferents zones enfocades a categories de producte: fresc, la categoria més important per a Plusfresc; zones de producte sec, on es troba “El Celler”, amb més de 600 varietats de vi i un servei de sistema de localització de vins a través d’una tauleta de consulta per assessorar els clients; i l’espai Sunka, on es duen a terme diferents activitats com cursos de cuina, esdeveniments privats, presentacions de productes, intercanvi de llibres i exposicions d’obres d’art.
Així mateix, pel que fa a la innovació, disposa del servei de Plusjet, des del qual, a través de l’app de Plusfresc, es pot fer una compra àgil i ràpida, escanejant els productes a mesura que es fa la compra. D’aquesta manera, el client podrà emportar-se la compra en el mateix moment o més tard, amb el repartiment a domicili. Pel que fa a aquesta modalitat d’entrega, la botiga ofereix informació del grau d’ocupació a temps real de la disponibilitat d’aquest servei.
El reconeixement en els Premis AECOC Shopper Màrqueting i Innovació 2024 demostra el compromís de Sunka amb l’excel·lència i el seu paper com a impulsor d’innovació i creixement dins de Plusfresc.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 85 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, l’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.