Publicado el dia

Plusfresc incorpora pantalles a l’entrada de les botigues de Lleida per optimitzar la compra a domicili

Gràcies a les pantalles, el client pot saber abans de començar a comprar si la franja que necessita està lliure.

pantalles franges repartiment domicili

Lleida, 15 de desembre. – Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, implementa unes noves pantalles a l’entrada de les seves botigues de Lleida, Alcoletge, Aplicat i Torrefarrera que faciliten el repartiment a domicili i potencien una experiència de compra més senzilla i innovadora.  Aquests suports digitals indiquen les franges horàries disponibles per entregar la compra a casa del client i el percentatge d’ocupació a cadascuna d’aquestes franges, que poden ser d’11 h a 13 h, de 13.30 h a 15:30 h, de 17.30 h a 19.30 h i de 20 h a 22 h.

D’aquesta manera, gràcies a les pantalles, el client pot saber abans de començar a comprar si la franja que necessita està lliure. Pioner en aquest tipus d’iniciatives, Plusfresc aposta per créixer oferint un format de compra més innovador, tecnològic i enfocat a l’experiència client. Abans d’incorporar les pantalles a les botigues, la cadena de supermercats lleidatana ja posava a disposició dels ciutadans un servei de compra online amb repartiment a domicili, el Clica&recull, a través del qual es pot comprar de manera virtual i passar-ho a recollir després per la botiga.  A més a més, al seu web de compra en línia ofereix l’opció de pagar per Bizum, una funcionalitat que la companyia integra amb la voluntat d’adaptar-se als temps actuals.

“A Plusfresc creiem que per garantir una experiència còmoda, tan important és oferir un servei de repartiment a domicili eficient com facilitar els processos de compra als nostres clients; sota aquesta premissa i fent-nos servir dels beneficis de la tecnologia, complementem la venda d’un producte de qualitat i proximitat amb eines innovadores en el nostre sector”, explica Carles Hurtado, Director d’Innovació i Projectes de Plusfresc.

Un altre servei destacable és el Plus Jet, des del qual, a través de l’App de Plusfresc, es pot fer una compra àgil i ràpida, escanejant els productes a l’hora que es fa la compra i passar per caixa sense desmuntar el carro. D’aquesta manera, el client podrà emportar-se la compra al mateix moment o més tard, amb el repartiment a domicili. L’app de Plusfresc es pot descarregar de manera gratuïta tant per Apple com per Android i a més a més de les seves funcionalitats, permet als clients que en són usuaris de la targeta client beneficiar-se de promocions exclusives o descomptes.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol 

SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 85 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis: Sunka.