Publicado el dia

40 estudiants de la Universitat de Lleida participen a la quarta edició del Plusiconte de Plusfresc

L’activitat forma part de la programació del Plusiclub, un espai lúdic i educatiu on Plusfresc duu a terme tallers i animacions pels més petits

Lleida, octubre de 2019.- Després de l’èxit d’edicions anteriors, Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, va iniciar la setmana passada la quarta edició del Plusiconte, un taller de contacontes que forma part del Plusiclub i que té la voluntat de divertir i entretenir els més petits de la casa mentre els seus pares realitzen les seves compres.

En aquesta ocasió, són 40 els alumnes de la Universitat de Lleida els que s’encarreguen d’oferir aquest taller – quasi el triple que l’any passat -. Es tracta d’estudiants de tercer de Gestions creatives del Grau d’Educació Infantil. La iniciativa es va posar en marxa fa quatre anys i durant aquest temps ha tingut molt bona acollida entre els infants i les seves famílies.

Plusfresc, a prop dels més petits de la casa

El Plusiconte és una de les activitats que formen part del calendari del Plusiclub, un espai lúdic i educatiu impulsat per Plusfresc amb la finalitat d’oferir una estona d’esbarjo als nens i nenes a partir de la realització de tallers que, a la vegada, els serveixen per aprendre. “A Plusfresc intentem contribuir a que els més petits de la casa aprenguin de la millor manera possible: jugant i divertint-se”, explica Rafel Oncins, director de RSE a Plusfresc. Les sessions del Plusicomte es van iniciar el passat 10 d’octubre i s’oferiran tots els dijous d’aquest trimestre de 18.00h a 18.30h al Plusfresc situat a l’Avinguda Barcelona, 65, de Lleida.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 75 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1300 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.