Publicado el dia

Plusfresc millora la seva web de compra online per fer-la més ràpida, moderna, còmoda i intuïtiva

La cadena lleidatana especialista en productes frescos va dur a terme un estudi d’usabilitat per determinar les millores necessàries per poder perfeccionar l’experiència de compra dels seus clients
Entre les novetats que ofereix la nova web destaca l’ordenació intel•ligent en base a les darreres compres del client, l’ampliació de la informació existent sobre cadascun dels productes, la possibilitat de donar d’alta de manera automàtica la targeta Plusfresc i d’activar l’app mòbil i la consulta i descàrrega de la factura digitalLa nova web de compra online de Plusfresc té un disseny molt més modern, que ha estat adaptat també a la versió mòbil

Lleida, 1 de setembre de 2019.- Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, ha presentat la seva nova web de compra online, un portal molt més modern, ràpid, còmode i intuïtiu que té com a finalitat millorar l’experiència de compra dels seus clients.


La companyia va dur a terme recentment un estudi d’usabilitat del seu portal amb diferents perfils d’usuari que va permetre detectar les necessitats existents. Una de les principals novetats que incorpora la nova web és l’ordenació intel·ligent dels productes en base a les darreres compres que s’hagin dut a terme. Així, quan el client busqui un determinat grup, primer li sortiran aquelles marques que compra habitualment, per així facilitar-li la compra.
En la nova web Plusfresc ha ampliat també la informació de cadascun dels productes i l’ha estructurat millor per tal de fer-la més entenedora. Així, els usuaris poden trobar dades sobre els al·lèrgens i els nutrients que conté cada producte, i en el cas dels frescos, informació sobre l’origen, la tipologia de pesca o el calibre de la fruita i la verdura.
Les millores també s’han donat en el disseny de la pàgina – molt més modern i atractiu -, el qual s’ha adaptat en la versió mòbil, i en l’àmbit de l’accessibilitat i la navegació per accedir més fàcilment a cada producte. A més, s’ha incorporat una lupa per poder veure la informació de les etiquetes. La nova web de compra ofereix també als usuaris l’opció de donar d’alta de manera automàtica la targeta Plusfresc per tal de poder gaudir de tots els avantatges del club de fidelització. A més, els clients també poden activar l’app mòbil a través del mateix portal i consultar i descarregar la factura digital.

Una web amb llarga trajectòria
Plusfresc va llançar la seva primera web l’any 2001 i l’any 2015 la va actualitzar per proporcionar als seus clients noves funcionalitats de compra com a un pas més dins el seu compromís de millorar la seva experiència. Aquest nou portal oferia als usuaris una sèrie de beneficis que, per la seva acceptació i funcionament, s’han volgut mantenir ara en aquest nou projecte i que suposen un plus en el perfeccionament de la plataforma.

Alguns d’aquests beneficis són la possibilitat de reservar la franja horària de repartiment a domicili abans d’iniciar la compra i el fet de poder demanar la preparació de la carn i el peix de la mateixa manera que es faria a la botiga – quantitat, preparació, pes, grau de maduresa dels productes…-. A més, els clients poden consultar tota la informació de la seva targeta client, elaborar la llista de la compra a l’app de manera automàtica en base a l’historial de compra i guardar-la a la web i disposar de tots els avantatges pels majors de 65 anys.
Actualment el servei de compra online està disponible a Lleida, Barcelona, Tarragona, Manresa i a algunes poblacions de la província de Lleida com Alpicat, Torrefarrera, Alcoletge, Tàrrega i Mollerussa.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 74 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1300 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.