Publicado el dia

Plusfresc ja permet pagar la compra online a través de Bizum

Amb aquesta nova actualització del seu web de compra, la cadena de supermercats lleidatana reafirma el seu compromís per millorar l’experiència client també en el món digital
L’any 2019 la companyia ja va incorporar millores al seu web de compra online com, per exemple, l’ordenació intel•ligent segons les darreres compres del client o l’ampliació de la informació existent sobre cadascun dels productes disponibles

Lleida, 27 de gener de 2022– Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, ha incorporat al seu web de compra online l’opció de pagar a través de Bizum. Amb aquesta funcionalitat, la companyia millora l’experiència de compra dels seus usuaris, ja que es tracta d’un sistema de pagament molt més ràpid i segur que les fórmules convencionals.
Plusfresc va fer una primera millora del seu web de compra l’any 2019 amb la finalitat de fer-la més ràpida, còmoda i intuïtiva. Una de les novetats que va impulsar va ser l’ordenació intel•ligent de la compra. Amb aquesta funcionalitat, els productes del web s’ordenen segons les últimes compres que el client ha dut a terme. Així, quan busca un determinat grup de productes, li apareixen, en primer lloc, aquelles marques que compra habitualment, un fet que facilita la compra i redueix considerablement el temps necessari per completar el procés.
Una altra de les novetats incorporades al portal va ser l’ampliació de la informació de cadascun dels productes. D’aquesta manera, els usuaris poden trobar dades sobre els al·lèrgens i els nutrients de cada producte, així com, en el cas dels productes frescos, informació sobre l’origen, la tipologia de pesca o el calibre de la fruita i la verdura.
Amb la incorporació del pagament per Bizum, Plusfresc dona un pas més en l’objectiu de millorar l’experiència de compra digital dels seus clients fent possible que paguin a través d’un sistema al qual estem cada vegada més acostumats: amb el telèfon mòbil i en un sol clic.

Una web amb llarga trajectòria
Plusfresc va llençar la seva primera web de compra online l’any 2001 i l’any 2015 la va actualitzar per proporcionar als seus clients noves funcionalitats de compra i fer així que el procés fos molt més funcional. L’any 2019, després de realitzar un estudi d’usabilitat per determinar millores que perfeccionessin l’experiència de compra, el web va ser redissenyat.
En aquest sentit, la pàgina posa a l’abast dels clients de la cadena els mateixos avantatges que la targeta Plusfresc, com la possibilitat d’acumular punts o utilitzar vals personalitzats. A més, entre els serveis que el web posa a disposició dels usuaris destaquen la possibilitat de reservar la franja horària de repartiment abans d’iniciar la compra i el fet de poder demanar la preparació de la carn i el peix de la mateixa manera que es faria a la botiga – quantitat, preparació, pes, grau de maduresa dels productes…-.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 82 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.