Publicado el dia

Plusfresc habilita un servei especial per a que els majors de 65 anys puguin fer les seves compres per telèfon

La companyia lleidatana especialista en productes frescos ha incorporat cinc persones que de dilluns a divendres atendran el telèfon i agafaran les comandes als clients considerats població de risc

Aquest servei, reservat a aquelles persones que disposen de targeta client des d’abans de l’1 d’abril, està disponible a Lleida ciutat i Alpicat

Des de la companyia demanen als clients que utilitzin aquest servei només en casos de veritable necessitat, per no col·lapsar les línies

Lleida. 3 d’abril de 2020.- Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, continua implementant mesures per tal de satisfer les necessitats dels seus clients i assegurar l’abastiment de producte davant la situació d’alarma donada aquests dies per la propagació del Covid-19 al país. En aquest sentit, la companyia ha posat en marxa un servei telefònic especial per a que els majors de 65 anys, considerats població de risc, puguin fer les seves comandes per telèfon i rebre-les l’endemà.

“Amb l’objectiu d’ajudar i assegurar que aquelles persones amb més risc puguin rebre les seves comandes quan ho necessiten sense que hagin de sortir al carrer hem decidit impulsar aquesta iniciativa, que seguirà uns canals diferents a l’hora de fer les comandes”, afirma Francisco González, director general de Plusfresc.

La companyia ha incorporat cinc persones que són les encarregades d’atendre el telèfon i agafar les peticions dels clients, que després distribueixen a diversos establiments de la companyia per tal de preparar les comandes.

Aquest servei especial, que funciona de dilluns a divendres entre les 9h i les 19h, està reservat a aquelles persones que disposin de targeta client des d’abans de l’1 d’abril d’aquest any i en aquests moments està disponible a Lleida ciutat i a Alpicat. Per poder accedir-hi, s’ha de fer una compra mínima de 35 euros i s’ha de pagar amb targeta de crèdit. El telèfon habilitat és el 973 21 60 02. “Estem molt contents de poder oferir aquest servei als nostres clients. No obstant, els demanem cautela i els recomanem que, sempre que sigui possible, es vagi a la botiga. Només així aconseguirem no saturar aquesta línia i assegurar que estem satisfent les necessitats d’aquells que més ho necessiten”, alerta González.

 

Mesures de seguretat a totes les botigues

Des que el passat divendres 13 de març el Govern central decretés l’estat d’alarma al país, Plusfresc ha impulsat diverses mesures a tots els seus establiments per tal de protegir la salut de tots els seus empleats i clients. En aquest sentit, Plusfresc va augmentar la higiene i desinfecció de totes les botigues, així com dels elements de contacte (teclat, pantalles, bolígrafs de signatura, carros de la compra…). A més, es va dotar a totes les persones que treballen atenent al públic d’elements de protecció individual, com mascaretes, guants, gel desinfectant i ulleres de protecció, es van instal·lar mampares de metacrilat a totes les caixes, es van suprimir les devolucions i s’està promovent en la mesura del possible la rotació de tasques per a que la plantilla no estigui més d’una hora i mitja en un mateix lloc de feina.

La companyia va elaborar també un protocol especial per aquells col·laboradors que atenen el servei de repartiment a domicili amb la finalitat de reforçar encara més la seva seguretat. Per aquest motiu, a més de la protecció de guants i mascaretes, el personal entrega la compra a la porta del client. De la mateixa manera, per a fer front a l’augment de la demanda, Plusfresc va reforçar els seus equips. A més, ha habilitat un número de telèfon d’atenció mèdica per aquells empleats que vulguin fer alguna consulta de salut referent al COVID-19. En cas de requerir assistència psicològica, se’ls deriva a un metge psicòleg.

 

Pel que fa als horaris, amb l’objectiu de facilitar el descans dels seus treballadors, la companyia tanca a les 20h de dilluns a divendres i a les 15h els dissabtes.

Mesures per a clients

Pel que fa als seus clients, la cadena va limitar el número de persones que tenen accés als seus establiments i es dona preferència a la gent gran tant a l’entrada, com per efectuar la seva compra en les seccions de carn i peix com en el moment de cobrament a la caixa.

A més, la companyia va instal·lar una senyalització especial per ajudar a mantenir la distància mínima de seguretat – 2 metres –, recorda periòdicament a través de la seva instal·lació de megafonia les normes de seguretat i proporciona guants per la compra i l’ús de cistelles i carros.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol

SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 75 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1300 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.