Publicado el dia

Plusfresc comercialitza mascaretes i gels hidroalcohòlics per fer front a la desescalada

La companyia lleidatana especialista en productes frescos ven a tots els seus establiments tant mascaretes reutilitzables com quirúrgiques d’un sol ús, a més de diferents mides de gel desinfectant fet a base d’aloe vera per reduir l’efecte invasiu sobre la pell

Des de la declaració de l’estat d’alarma, Plusfresc ha comercialitzat mascaretes amb l’objectiu de fer front a la pandèmi

Lleida. 2 de juny de 2020.- Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, continua buscant alternatives per facilitar que els seus clients puguin fer front a la pandèmia en les millors condicions. Ja a l’inici de la crisi sanitària derivada de la propagació de la Covid-19 la companyia va decidir comercialitzar mascaretes a tots els seus establiments per tal de sumar esforços en un moment en que eren molt difícils de localitzar.

En l’actualitat, Plusfresc disposa de dos tipus diferents de mascaretes a les seves botigues: per una banda, les GOFLOR, mascaretes tèxtils i reutilitzables que es venen en packs de dues unitats a 4,95 euros i que poden netejar-se més de 100 vegades tant a mà com a màquina. Per l’altra, la companyia comercialitza també mascaretes quirúrgiques d’un sol ús. En aquest cas, es venen en bosses de 10 unitats a un preu de 5,95 euros.

A més, la cadena de supermercats ha posat a la venda gel hidroalcohòlic fet a base d’aloe vera per contribuir a la desinfecció de mans d’una manera menys invasiva per la pell. En té de tres mides: 200 ml (3,85 euros), 125 ml (2,39 euros) i 100 ml (1,99 euros). Els dos primers estan disponibles en format spray per poder-los aplicar còmodament tant a les mans com sobre els objectes.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 75 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.