Publicado el dia

Plusfresc inverteix en tecnologia amb la incorporació de tablets a la secció del celler

Plusfresc ha implementat a la seva secció del celler d’onze botigues una tablet per tal d’assessorar els clients i oferir-los tot tipus d’informació de les més de 600 referències de vins i caves que tenen als seus establiments.

Tablet celler Plusfresc

Lleida, 02/02/2023– Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, aposta per millorar les seves botigues oferint un format de compra més innovador, tecnològic i enfocat a l’experiència de client.

És per això que ha implementat a la seva secció del celler d’onze botigues d’arreu de Catalunya, una tablet per tal d’assessorar als clients i oferir-los tot tipus d’informació de les més de 600 referències de vins i caves que tenen als seus establiments. L’últim supermercat Plusfresc on s’ha activat aquest servei és el de Via Augusta de Barcelona, on al 2022 es va dur a terme una reforma íntegra per adaptar-lo al nou model de compra pel que aposta la companyia.

Al seleccionar un determinat vi, la tablet mostra l’espai on està situat i s’il·lumina la seva etiqueta electrònica, per tal que el client pugui trobar-lo de forma fàcil i ràpida. A més, gràcies al dispositiu també es pot escanejar qualsevol vi per obtenir informació al moment sobre la varietat de raïm, les notes de tast, el maridatge, així com la puntuació a les guies Peñín i Parker. Amb tot això, en cas que el client necessiti més consell, amb tan sols pitjar un botó pot sol·licitar l’ajuda del personal especialitzat de la botiga, que rep mensualment formació impartida per someliers i enòlegs experts.

“Estem molt contents de com està funcionant el celler i és un servei que està tenint molt bona acollida per part dels nostres clients. El nostre objectiu des de Plusfresc és millorar la seva experiència de compra, per aquest motiu, estem contínuament innovant en les nostres botigues i recolzant-nos en la tecnologia, com és el cas de la tablet del Celler, per facilitar aquest moment de consum”. afirma Francisco González, director general de Plusfresc.

Per tal d’obtenir la millor experiència de compra possible, els productes del celler estan dividits per categories, tant per tipologia de beguda com per l’ocasió de consum. Així doncs, trobarem els “Vins de casa nostra”, amb vins que reforcen el compromís de la companyia amb productes del seu entorn més pròxim; els de “Tota la vida”, procedents de grans bodegues que han gaudit al llarg del temps d’un gran prestigi i reconeixement; “Per quedar sempre bé”, on s’inclouen una gamma de vins de qualitat i d’una àmplia varietat de diferents denominacions d’origen molt reconegudes i perfectes per ocasions especials; i per últim, “En família i amics”, on es troben els vins més apropiats per qualsevol trobada informal.

El celler de Plusfresc disposa de vins tant de DO nacional com d’una àmplia gamma de vins internacionals, així com exemplars de diferents formats i característiques, des de Magnums fins a ampolles de consum individual. També s’hi poden trobar cerveses prèmium i artesanes, així com els millors licors i destil·lats, entre dels quals destaquen les ginebres. A part, també s’hi poden trobar accessoris relacionats amb el món del vi.

Oferir una experiència de compra excel·lent

Per tal de reforçar el seu compromís d’oferir un servei de compra diferencial, a la secció del celler s’organitzen periòdicament tasts impartits per professionals de l’enologia. Aquesta activitat es dur a terme mensualment als 11 cellers de forma gratuïta i es pot trobar tota la informació dins l’apartat “Agenda de tallers i activitats” de la pàgina web de Plusfresc, des d’on els clients es poden inscriure.

Tu què compres?

Des dels seus inicis l’any 1929, Plusfresc ha estat un supermercat compromès a oferir un producte fresc i de proximitat, acompanyat de la millor experiència de compra. En el context de la reobertura del supermercat de Via Augusta a Barcelona, la cadena de supermercats va presentar la seva campanya de comunicació i manifest Tu què compres?, que té l’objectiu de conscienciar els seus clients que comprant a Plusfresc donen suport a les causes que els defineixen: als proveïdors i productors locals, amb molts dels quals els uneix una relació de confiança de més de 30 anys; a una alimentació saludable basada en el producte fresc, de la terra i de temporada; a la sostenibilitat, amb iniciatives dirigides a la protecció del medi ambient; i a la solidaritat, amb accions que busquen millorar el nostre entorn més pròxim.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol 

SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 84 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.