El nostre blog

Publicado el dia

Falsa pizza de figues

T’has fet mai una pizza de figues? Bé, això no és exactament una pizza: està feta amb pa de pita, així que fer-ne és un pim-pam. Un invent amb fruita de temporada que et solucionarà molts sopars lleuger o entrants.

Les figues, a més de ser molt versàtils a la cuina, ens aporten fibra i minerals com el potassi i el calci -però el millor de tot és que quan es fornegen, concentren els seus sucres naturals i es tornen encara més bones! I si hi sumes la cremositat de la burrata, l’amargor de la rúcula i l’acidesa del vinagre balsàmic et queda una combinació d’escàndol!

Ingredients:

  • 8 figues
  • 2 pans de pita
  • 3 burrates
  • 1 bossa de ruca
  • Vinagre balsàmic de Mòdena

Preparació:

  1. Forada el pa de pita i pinta’l amb una mica d’oli d’oliva.
  2. Posa-ho 5 minuts al forn preescalfat a 180 ºC.
  3. Afegeix una part de la burrata, esmicolant-la bé per sobre.
  4. Posa-hi les figues tallades i torna a fornejar-ho uns 15 minuts.
  5. Afegeix la resta de la burrata, una mica de ruca i crema de Mòdena.

Quan un producte de temporada és tan bo com aquest s’ha d’aprofitar. Recorda que a les nostres botigues t’hi esperen les millors figues de proximitat i que també les trobaràs a la web de compra:

Esperem que amb aquesta recepta i les que trobaràs aquí puguis gaudir d’aquest carmelet de la tardor com cal.