Compromís amb els drets dels clients

Plusfresc es compromet amb els drets dels clients

Pensem que el client té el dret a ser atès de forma professional, amable i personalitzada. També té dret a no ser enganyat, en el sentit més ampli de la paraula. A les nostres botigues, intentarem cuidar tots els detalls, per petits que siguin, perquè el client pugui fer la compra en un entorn confortable i perquè la seva experiència de compra sigui recordada com a positiva. Per això són fonamentals l’actitud i el compromís del personal de les botigues.

  • Garantim una satisfacció completa, sense cap condició.
  • Brindem un tracte amable i professional.
  • Tractem els clients com a persones, no com a números. Ells són els nostres convidats.
  • Assegurem balances destarades. A Plusfresc no pagues el paper d’embolicar de la carn i el peix.
  • Oferim uns horaris amplis. Perquè els clients no hagin de córrer per a comprar.
  • Garantim els drets de les persones amb discapacitats físiques, oferint carrets especials en algunes botigues perquè puguin fer la compra amb comoditat.
  • Li facilitem la compra a domicili, de forma gratuïta a partir de 75€ de despesa.