El nostre blog

Publicado el dia

Temps de piscina! Menjar sa fàcil de preparar-se i d’emportar-se.

La primavera va acabant, la caloreta es comença a notar i en quatre dies ens estarem banyant sota un sol espatarrant! És l’hora de preparar el nostre kit de “pisciners” professionals: tovalloles, ulleres de sol, xancles, crema solar… I no ens oblidem dels tuppers, que el dia és mooolt llarg i cal esmorzar, dinar i berenar!

Com sempre, hem de pensar en un menú equilibrat amb ingredients saludables i variats, però amb aquest bontemps, qui es vol tancar a cuinar? No pateixis! Avui et donem algunes idees de menjar sa, ràpid de cuinar… I fàcil transportar!

Sandvitxos: la més versàtil de totes les propostes! Pots canviar de tipus de pa, d’ingredients, de salsa, de format… No t’avorriràs! Nosaltres et recomanem el pa de blat sarraí per ser més consistent, ric en proteïnes, minerals, fibra i vitamines. A més, intenta fugir dels condiments que es pugui veure afectats per la calor, com la maionesa, i tria aliments amb alt valor nutricional i energètic, com l’alvocat, l’hummus o el salmó.

Truita de patates: la reina del Regne dels Tuppers. Si encara no tens controlada la recepta o el màgic cop de canyella, pots comprar-la preparada o aconseguir un dels innovadors motlles de silicona per fer-les al microones. Sense fregir ni embrutar!

Empanada de tonyina: rodona, individual, gran, petita, rectangular… T’agradi com t’agradi, és un clàssic que mai falla!

Barretes energètiques: el seu format individual les converteix en l’snack preferit per emportar-se. A més a més, normalment es fan amb ingredients altament nutritius com els fruits secs, les llavors, les fruites deshidratades o el cacau pur. Un consell: tracta de revisar sempre la composició per assegurar-te que no tenen sucres afegits! El teu cos t’ho agrairà!

Fruita: sencera o tallada, l’estiu està ple de varietats de temporada!

Què et semblen les nostres propostes? En tens alguna teva?