Publicado el dia

SUPSA Supermercat Pujol creix un 6,4% i supera els 160 milions d’euros l’any 2018

• Durant l’any 2019 la companyia, propietària de la cadena de supermercats especialista en productes frescos Plusfresc, continuarà el seu procés d’expansió amb l’obertura de diverses botigues a Catalunya i donarà un pas més en la seva aposta per la tecnologia i la digitalització amb la millora de la seva web de compra

• En l’actualitat, SUPSA Supermercat Pujol compta amb més de 1.300 col•laboradors i una xarxa d’establiments ubicats, a més de Lleida, a Tarragona, Barcelona i la Franja de Ponent

• Amb una quota de mercat del 20,9%, la companyia és líder en superfície de venda a Lleida

Lleida, 3/04/2018 – La cadena de supermercats especialista en productes frescos a les comarques lleidatanes SUPSA Supermercat Pujol ha tancat l’exercici 2018 amb una facturació de 160.334.690 euros s/IVA, un 6,4% més que l’any anterior.

“Els resultats d’aquest any són molt positius i ens demostren que, un cop més, els nostres clients confien en la qualitat dels nostres productes i del nostre servei, quelcom que ens esforcem cada dia per continuar millorant perquè es trobin com a casa”, afirma Francisco González, director general de Plusfresc. Pel que fa a superfície constant, la companyia ha crescut un 3,3% i continua sent la cadena líder en superfície de venda a la província de Lleida, on la seva quota de mercat ascendeix fins el 20,9%.Durant l’any passat, la companyia va obrir dues noves botigues, una a Lleida ciutat i l’altra a Cervera, i va inaugurar un celler a Lleida, un espai amb més de 300 referències de vi, caves, licors i cerveses que consolida la seva aposta pel món vinícola. A més, va continuar amb el procés d’adaptació dels seus locals a la nova imatge de l’empresa – sota el lema El súper que t’estima – i va reforçar el seu compromís amb el producte de proximitat a través del llançament del Xai 100% criat a Lleida i el Conill 100% criat a Lleida.

Una cadena en expansió

Aquest any 2019 la companyia se centrarà en el seu procés d’expansió a partir de l’obertura de diverses botigues a Catalunya, a més de continuar amb la reforma dels seus establiments. A això se suma la voluntat de continuar enfortint la seva aposta pel món del vi a través de la inauguració de tres cellers nous situats a les botigues de Mollerussa, Manresa i Sort.
La tecnologia i la digitalització entren també en els plans de SUPSA de cara l’any 2019. En aquest sentit, la companyia està treballant en la millora de la usabilitat de la web de compra online, una iniciativa destinada a incrementar la comoditat de l’usuari a l’hora de fer les seves compres interactives.

Actualment SUPSA Supermercat Pujol compta amb més de 1.300 col•laboradors i una xarxa de 73 establiments ubicats, a més de Lleida, a Tarragona, Barcelona i la Franja de Ponent.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 73 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1300 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.