Publicado el dia

SUPSA Supermercat Pujol creix un 5,7% i supera els 150 milions i mig d’euros l’any 2017

De cara l’any 2018 la companyia, propietària de la cadena de supermercats especialista en productes frescos Plusfresc, consolidarà la seva aposta per la digitalització amb millores tant a la web de compra com a l’APP Plusfresc, a més de continuar implantant la seva nova imatge a les seves botigues

Actualment SUPSA Supermercat Pujol compta amb més de 1.100 col•laboradors i una xarxa d’establiments ubicats, a més de Lleida, a Tarragona, Barcelona i la Franja de Ponent

La companyia és líder en superfície de venda a Lleida, on té una quota de mercat del 19,41%

Lleida, 12/04/2018 – SUPSA Supermercat Pujol, cadena de supermercats especialista en productes frescos a les comarques lleidatanes, ha tancat l’exercici 2017 amb una facturació de 150.755.000 euros s/IVA, la qual cosa suposa un creixement del 5,7% respecte l’any anterior. “Els bons resultats d’enguany, són un reflex de la confiança que ens tenen els nostres clients; una confiança que ens anima a continuar treballant per oferir-los el millor producte i servei, que és la base del nostre negoci”, afirma Francisco González, director general de Plusfresc. Pel que fa a superfície constant, la companyia ha crescut un 3,3% i continua sent la cadena líder en superfície de venda a la província de Lleida, on la seva quota de mercat ascendeix fins el 19.41%.

Durant l’any passat, la companyia va obrir dues noves botigues: una a Tarragona, la primera a la ciutat, i un segon establiment a Mollerussa. A més, va continuar amb el procés d’adaptació dels seus locals a la nova imatge de l’empresa – sota el lema El súper que t’estima – amb la reforma de set botigues i va consolidar la seva aposta pel producte de proximitat a través del llançament del Porc 100% criat a Lleida.

Tecnologia i digitalització

Aquest any 2018 la companyia té com a finalitat principal consolidar la seva aposta per la digitalització a través de la millora de la usabilitat i la imatge de la pàgina web de compra i de l’ampliació de les funcionalitats de l’APP Plusfresc. “Seguirem treballant per proporcionar als nostres clients una excel•lent experiència de compra sigui quin sigui el canal per mitjà del qual duguin a terme el procés”, explica González.
La companyia finalitzarà també el procés d’implantació de la nova imatge a totes les seves botigues pròpies, un camí que va iniciar l’any 2014. Durant aquest any, la cadena de supermercats té previst reformar un total de 11 establiments.
A més, Plusfresc continuarà treballant en l’àmbit de l’eficiència energètica. L’empresa ha invertit durant els dos darrers anys un total de 2.500.000 d’euros en la renovació de les seves botigues pròpies amb l’objectiu de fer-les més sostenibles. Aquesta actualització, que es completarà durant aquest any, ha inclòs la renovació dels sistemes d’il•luminació, implementant tecnologia d’il•luminació led, la dels sistemes de renovació de gasos, el canvi de murals frigorífics amb portes de vidre i la instal•lació de centrals de fred amb certificat AA en un total de 56 botigues.
Actualment SUPSA Supermercat Pujol compta amb més de 1.100 col•laboradors i una xarxa d’establiments ubicats, a més de Lleida, a Tarragona, Barcelona i la Franja de Ponent.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 73 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1.100 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.