Publicado el dia

Plusfresc incorpora el sistema Payflow per reduir l’estrès financer dels seus treballadors

A través d’aquesta app, els empleats i empleades de la cadena de supermercats lleidatana podran cobrar el seu salari quan vulguin de manera fàcil i ràpida
Amb la incorporació d’aquest benefici social, que s’emmarca en el Projecte Empresa Saludable de la companyia, l’objectiu de Plusfresc és millorar el benestar financer de la seva plantilla facilitant que puguin cobrar a mesura que ho vagin necessitant, sense que hagin d’esperar a arribar a final de mes
En les tres primeres setmanes de funcionament de Payflow, un 29% dels treballadors i treballadores de Plusfresc s’ha adherit a la iniciativ

Lleida, 7 de juny de 2021.- La cadena de supermercats lleidatana Plusfresc continua avançant en el seu objectiu de cuidar el benestar emocional dels seus treballadors amb la incorporació del sistema Payflow, una app a través de la qual els seus empleats i empleades podran cobrar al llarg del mes la part proporcional del sou que els correspon tenint en compte les jornades treballades.


L’objectiu final de la companyia és reduir l’estrès financer dels seus treballadors donant-los la possibilitat que cobrin el seu salari quan vulguin i a temps real. “El fet de no haver d’esperar a la nòmina per poder fer front a certes obligacions dona tranquil•litat i fa que no es pateixi per por a no arribar a final de mes”, explica Ismael Bertran, director de Recursos Humans a Plusfresc.
En les tres setmanes que Payflow porta en funcionament, un 29% de la plantilla s’ha adherit ja a la iniciativa. “Es tracta d’un benefici social molt innovador, fàcil d’utilitzar i que cobreix de forma immediata una necessitat que els números ens han demostrar que estava latent entre les persones que formem part de la nostra companyia”, assegura Bertran.

Empresa Saludable
L’aposta de Plusfresc pel sistema Payflow s’emmarca en el seu Projecte Empresa Saludable, impulsat per la cadena de supermercats l’any 2018 amb la finalitat de millorar el benestar dels seus empleats i empleades.
Aquesta iniciativa troba el seu fonament en tres pilars: l’Entorn físic, a través de la millora del lloc de feina per fer-lo més còmode i que els treballadors se sentin més a gust; l’Entorn psicològic, reduint l’estrès, controlant les càrregues de treball i el clima laboral i contribuint a la conciliació familiar; i la Promoció dels hàbits saludables, amb activitats físiques en grup i l’organització de tallers d’alimentació, entre d’altres.
El Projecte Empresa Saludable contempla la creació de tres comissions que, formades per voluntaris i voluntàries, són les encarregades de recollir idees per millorar el benestar de la plantilla. Les mesures que surten d’aquests grups són valorades i gestionades per una psicòloga organitzacional que treballa perquè les propostes s’acabin implementant.
A més de la iniciativa Empresa Saludable, Plusfresc posa a l’abast dels seus empleats des de fa anys altres beneficis socials, que inclouen gimnàs, centres de fisioteràpia, estètica i benestar, dentista i altres serveis com promocions en botigues de mobles i decoració, bancs, etc.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 80 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.