Publicado el dia

Plusfresc impulsa la reducció de paper a totes les seves botigues

La cadena de supermercats donarà l’opció als seus clients de no imprimir els tiquets de compra, que podran ser consultats a través de l’APP o del web de compra de la companyia

La cadena de supermercats segueix apostant per la sostenibilitat a través de la posada en marxa d’iniciatives que tenen com a objectiu final contribuir a la millora del medi ambient

 

Lleida, 22 de Febrer 2022 .- Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, continua impulsant iniciatives que contribueixin a la protecció i a la millora del medi ambient. En línia amb el seu compromís amb l’entorn, la companyia donarà l’opció als clients de no imprimir els seus tiquets de compra, estalviant així el paper que aquests generen.

Aquests tiquets seran digitalitzats i podran ser consultats en temps real a través de l’APP o del web de compra de la companyia. “La sostenibilitat és a Plusfresc una de les nostres màximes prioritats. Volem continuar treballant per impulsar tots aquells projectes que ens permeten posar el nostre gra de sorra a l’hora de millorar la situació del nostre planeta, quelcom que és important però que en aquests moments és més necessari que mai”, explica Rafel Oncins, director de RSE a Plusfresc.

Amb aquesta decisió, la companyia lleidatana dona un pas més en el seu objectiu d’eliminar totalment el paper dels seus establiments. En aquest sentit, els clients de Plusfresc poden consultar des de fa temps els seus vals descompte a través també de l’APP o del web de compra de l’empresa, sense necessitat d’imprimir-los en caixa.

Compromís amb la sostenibilitat

La cadena de supermercats porta anys impulsant accions que la consoliden com una companyia responsable amb el medi ambient. En aquest sentit, Plusfresc va establir l’any 2019 un Pla Estratègic de dos anys que contemplava la implementació de diverses mesures encaminades precisament a la consecució d’aquest objectiu. Així, en el marc d’aquest pla, l’empresa va decidir fa ja dos anys eliminar el 100% del plàstic en tots els seus establiments a través de, entre d’altres, la supressió de totes les bosses que no fossin de plàstic reciclat i la substitució de gots, coberts i palletes d’un sol ús per altres de material compostable.

Com a part també d’aquesta aposta per la sostenibilitat, Plusfresc ha renovat recentment tots els seus sistemes d’il•luminació, implementant tecnologia d’il•luminació led, i els sistemes de renovació de gasos, ha substituït els murals frigorífics per portes de vidre i ha instal•lat centrals de fred amb certificat AA.

Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 80 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.