Publicado el dia

Els clients de Plusfresc donen suport a la seva aposta pel producte local

A través de la campanya Productes de Lleida. Els nostres!, destinada a promoure el consum d’aliments d’origen lleidatà, la cadena de supermercats ha augmentat les vendes d’aquests productes en un 104%.

Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, ha obtingut molt bons resultats amb la seva campanya Productes de Lleida. Els nostres!, una iniciativa que té com a finalitat promocionar el consum de productes alimentaris produïts a les comarques de Lleida. Durant el temps de vigència de la campanya – entre el 21 de maig i el 8 de juny – les vendes d’aquests productes han augmentat en un 104%, unes xifres que demostren el suport que donen els clients de Plusfresc a aquesta aposta pels productors del territori.

Així, a través de la campanya Productes de Lleida. Els nostres!, Plusfresc va llançar diverses ofertes dirigides a promoure el consum dels productes d’origen lleidatà. La fruita, la verdura, l’oli, els caves, els vins, la carn, els ous i els formatges en són alguns exemples, tots ells procedents de poblacions com Alguaire, Vilanova de Segrià, Albesa, Llardecans, Tremp i Linyola.
“El compromís amb el producte local forma part del nostre ADN des dels inicis de la companyia”, assegura Francisco González, director general de Plusfresc. Així ho han demostrat en diverses ocasions, la darrera el passat mes de setembre quan Plusfresc va retirar de tots els seus lineals totes les pomes i peres de producció importada per reaccionar contra el veto rus que el govern de Medvedev havia implantat amb la finalitat de refusar la fruita europea arrel del conflicte amb Ucraïna.
Ja en aquell moment Francisco González va assegurar que Plusfresc continuaria apostant pel producte autòcton a l’hora de fomentar la seva venda, un compromís que es reafirma amb aquesta iniciativa.